Zenia Boulevard

Det märktes att jag hade pluggat hela dagen och att det blev sent innan jag somnade igår, drömde nästan om plugget och trött va jag när jag vakna.

Ut på en morgon promenad med pojkarna och sen fixa jag till mig och packade iordning i bilen, för sen fortsatte vi köra neråt. Körde genom en mysig by, Arenals del sol hette den, nästan en helt nybyggd by kändes det som och verkade vara en härlig strand nedanför. Det ända va att den kändes väldigt tom och ödslig, där va lite folk ute men inte mycket.

Kom en liten bit och där hittade vi en härlig parkering vid havet som var populär, där stor många husbilar. Vi fortsatte och det fanns en del grusplättar, så vi stannade till vid en. Havet på ena sidan och ett stort berg på andra sidan. Där gjorde jag det sista plugget och skickade in. Blev mat och slapp i solen, 20 grader här det varit idag, så linne och shorts åkte fram. Vi packade ihop oss och fortsatte köra en bit på den mindre vägen längs havet. Sen vek vi in mot den lite större vägen och körde förbi Torrevieja.
(Saltsjöar runt Torrevieja). 

Lite söder om så ligger La Zenia och där finns ett shoppingcenter som heter Zenia Boulevard. Där strosade vi runt en stund med hundarna. Sen körde vi och handlade, därefter körde vi till Torrevieja och stannade till på en grusparkering och käkade. Jag och pojkarna delade på en kyckling, det va riktigt gott tyckte speciellt dem!
Helt slut är jag. Tar väl på krafterna att vara ute hela dagen och plugga en hel del. Nu har vi hittat en grusparkering, här va många som stod med sina husbilar, knappt vi fick plats, haha. Det smäller redan här något litet i mellan åt, kanske förberedelser inför imorgon. Nu ska jag äntligen sova, natti natti, snark...

Kommentera här: