Mysdag med efterlängtad vän

(Fredag) 
Vaknade och hade sovit riktigt bra, även pojkarna hade sovit gott, en lugn och skön natt och Sammy har inte skällt än gång, men det är nog för här är inte så många ljud runt oss.

Upp och hoppa, fixa till mig och sen tog jag pojkarna och gick ner längs ån och promenerade bort. Upp till espresso house och möte upp efterlängtade Olivia och Nova som har blivt så stor. Blev en mysig och lugn frukost ihop.
Vi promenerade lite i stan, sen mötes vi upp nere vid råbocka för en lång promenad i skogen. Så skönt väder! Solen lös och var femton grader när jag parkerade. Vi gick bort till Sibirien och vände, så var nog ute i en timme. Därefter följde vi med Olivia och Nova hem till dem där det blev ägg smörgås, te och mycket mer, väldigt enkelt och simpelt men det är oftast bäst och något som vi har gjort mycket förr. 
Vi myste lite hemma hos dem innan vi åkte tillbaka till farmor och såg i bilen att temperaturen visade tjugo grader och det var väldigt varmt och skönt ute. Fast det har blåst en hel del, så har inte vinden varit så kall. 

Vi slappade lite hos farmor och sedan körde vi ut till pappa där vi satt ute en stund och sen käkade vi middag. Blev en mysig och lugn kväll och sen körde vi hem till farmor igen, trötta och nöjda efter denna dagen. Nu sover pojkarna gott och jag lär somna snabbt jag med.

Känns bra och skönt att vara hemma igen!