Faro och Tavira

God morgon från Lissabon.
Ut med hundarna och sen börja köra och kaos i Lissabon, fullt med trafik och alla kör som galningar och tutar. Fyra timmar ner till Faro där vi stannade för att kolla runt i staden. 
Faro var en liten fin stad, gick ganska snabbt att gå igenom den. Klockan var inte så mycket så bestämde mig för att köra vidare till Tavira. 
Tavira var ännu mindre, men ligger lite gulligt med en kanal i mitten, men inget jätte speciellt. 

Pratade med Claire och hon berättade att de hade stannat i mella Altura och Monte Gordo, så bestämde mig för att köra dit till dem. Väl framme kom de och möte upp mig. Vi bytade om och såga sen för att gå ner till stranden här nedanför. Hundarna sprang runt och lekte och pojkarna och Ziggy var så glada att se varandra igen. Vi satt oss och tog en öl och kollade på solnedgången. Efteråt fixade Claire mat som de bjöd in mig till. Så jag och pojkarna gick in i deras hästlastbil och hade en trevlig kväll med väldigt god mat och lite vin till det. Nu har jag och pojkarna krupit ner och de sover gott här sidan om mig. Ska bli skönt att stå på samma ställe och utforska runtomkring i morgon. Natti natti. 

Kommentera här: