Mot Cascais

Pojkarna väckte mig i morse så vi gick ut så de fick kissat. In och krypa ner en stund till. Sen gick jag och Del en morgon promenad med hundarna längs stranden. Efteråt städade jag lite i min bilen och fixade iordning. Jag och Del pratade öite under tiden och sen var det dags för honom att köra och börja sin resa hemåt. Vi så hejdå och jag tog pojkarna och gick bort till ett ställe och käkade frukost. Därefter körde jag vidare upp till Cascais. Stannade till på vägen vid ett LIDL och handlade lite. Cascais känns som en liten stad, men med mycket fina hus och lägenheter. 
Väl framme var det väldigt svårt att hitta en bra plats att stå på och körde runt på flera ställen jag hade kollat upp innan. Till slut kände jag att jag kommer inte hitta någon jätte bra plats för här är inte en enda husbil som jag kan hitta, så ställde mig på ett av ställena. Gick en liten runda med pojkarna och sen hoppade vi in i bilen och fixade lite och jag käkade. Pojkarna ligger och sover gott och jag ska strax också krypa ner. 

Kommentera här: