Mot Gibraltar

Vaknade till att solen lös. Upp och fixa till mig och sen ut med hundarna så de fick springa av sig. Gick bort och handlade ett bröd och när jag kom tillbaka till bilen kokade jag upp vatten och under tiden städade jag lite i bilen. Sen blev det frukost, så gott! Små pula med telefonen och sen satt jag mig för att plugga.

Sen körde jag och Del vidare ner mot Gibraltar och tack vare att Del har lagat min adapter så kunde jag ladda datorn under tiden jag körde, så skönt och bra. Parkerade på en stor parkeringsplats där många andra husbilar stod och som kostar fyra euro per dygn, detta området är ingen höjdare och mycket slitet överallt så kände att vi hellre betalar åtta euro för två dygn och att vi har parkerat på ett säkert ställe.

Satt mig och pluggade klart det jag behövde och käkade lite, sen gick jag och Del med hundarna bort och över gränsen till Gibraltar. Där strosade vi runt och hittade en bar där Del har varit på innan så vi gick inom där för att se om en kille jobbade kvar där som han kände sen förut. Sen fortsatte vi att gå runt och mot kvällen vände vi och gick tillbaka till gränsen och över till Spanien igen.
(Pojkarna sover gott en stund på en röd matta). 
(Utanför gränsen på väg tillbaka till bilarna). 
Klockan närmade sig åtta så fixade lite att käka. Pratade med en vän där hemma och sen ville pojkarna ut och därefter kröp vi ner i sängen. Hann knappt själv krypa ner förrän jag hade två tätt in till mig som ligger och sover nu. 

Kommentarer:

1 Thom Gustafsson:

Ser mysigt ut, var det Gibraltarklippan man ser på någon av bilderna. Hoppas ni har det varmare, vi har haft 10 minus under natten. kram Pappa "älskar dig"

Svar: Ja det stämmer, är det stora berget på bilderna. Usch så kallt, vi har det värmare men är lite kallare här nu än vad det var för någon vecka sen. Kram, älskar dig
Erika Gustafsson

Kommentera här: