Fredag i Benalmádena

Vaknade i morse med lite huvudvärk och yrsel... tog en stund innan jag kom upp och sen ut och kissa hundarna. In och krypa ner en stund i sängen igen, men råkade somna om en stund. Upp och fixa till sig och sen gick vi ut för att ta en promenad. Några av gänget skulle ut på promenad längs strandpromenaden och bort till hamnen, så jag och pojkarna hängde på. Blev en häralig runda.

Tillbaka vid bilarna tog jag mitt häfte och min bok och sen gick jag och pojkarna till parken för lunch och sen satt vi oss i gräset och njöt medans jag pluggade lite. Sen blev det kallt så vi gick tillbaka till bil en och hoppade in. Läste lite i min bok, sen tog vi en tupplur. Vaknade till, låg och myste en stund, sen gick vi ut för en liten promenad. Tillbaka i bilen fixade jag till mig och byte om, tyvärr fick pojkarna vara kvar i bilen och jag hängde på gänget till en engelsk bar. Det blev en trevlig kväll med lite biljard.
När vi kom tillbaka till bilarna gick jag och Del med hundarna för en promenad. Gick längs parkeringen och ner till stranden där de kunde springa av sig på mjukt underlag. Är så otroligt roligt att se de här fyra hundarna, Dels är precis som mina och springer och busar ihop och sen kan alla fyra springa ihop, men Dels ens är precis som Sammy och den andra är precis som Trix. Vi gick längs havet och insåg när vi pratade att vi har det förbaskat bra här. Tillbaka vid bilarna och jag och pojkarna gick in i bilen och de har somnat gott här och är nöjda efter promenaden. Fick även med lite gotte till dem från baren. 
 

Kommentera här: