Strosa omkring i Nerja

Vaknade redan vid halv åtta så gick ut och kissade hundarna och sen gick vi in och la oss en runda till och väntade på solen skulle komma upp. Upp och ut för en morgon runda, sen blev det till att koka vatten och under tiden tränade jag hundarna en liten sväng. Frukost blev det sen och därefter kom Franco förbi, han skulle åka för att hälsa på en vän i två dagar och sen komma tillbaka hit. Jag kanske åker imorgon och vet inte hur länge jag blir borta, men vi ska hålla kontakten över Facebook och Whatsapp. 

Gick bort och pratade en stund med Claire och sedan blev det plugg för min del. Blev lite lunchpaus med kyckling och sen fortsätta plugga. Har suttit i shorts och linne sen frukosten, men efter lunch drog det in moln, blev disigt och lite vind som var kylig, så fick bli lite mer kläder på. På em fixade jag till mig lite och så passade jag och pojkarna på att ta en promenad när det inte var så varmt denna em. Annars brukar vi vänta till lite senare för de senaste dagarna har varit varma och sköna.

Gick längd havet in mot Nerja och tog strandpromenaden sen en liten bit. Upp och in till centrum och gick upp och ner för de mysiga gränderna som jag alltid shoppade i när jag var här i Maj. Nu var det ganska tomt och mycket var stängt. Gick ut på balkongen och igenom torget och bort till ett annat ställe där det finns en del barer. Sen blev det samma väg tillbaks längs havet. Roligt att gå runt med hundarna på de ställena jag varit innan, känns så speciellt och roligt att de är med! 
Fixade lite mat, blev pasta med tonfisk och sen hoppade vi direkt in i bilen för det blev lite små kyligt. Nästan alla de andra hade gått in, bara min granne här satt ute så vi pratade lite under tiden vattnet kokade, sen började han också packa ihop sig för att gå in. Efter maten byta jag om och kröp ner med pojkarna i sängen och fortsatte med plugget. Försöker göra så mycket som möjligt nu, för imorgon em bär det nog av lite mer söderut för att möta upp en del av gänget. Simons flickvän kommer och de andra ville också att jag skulle komma och joina, roligt! 

Laddade hem en app, så nu vet jag vad jag ska träna på med hundarna och kan börja direkt, ska bli spännande. Låg även och tittade på en del små videos med träning med hund, börjar bli lite mer inspirerad nu och har faktiskt tränat en liten stund nästan varje dag nu i en vecka. Känner att jag ligger lite efter med träningen... men men, det tar jag kanske igen nu.

Pojkarna har sovit gott här ikväll, var ute och kissade dem precis och nu har vi krupit ner igen. Natti natti. 

Kommentera här: