Bjuden på fredags middag

Vaknade av att det var sol ute, underbart då jag trodde det skulle vara regn. Ut med hundarna en liten runda och därefter koka upp vatten och fixa i bilen.

Tog mig en kopp te och under tiden så dök John och Sheena upp. Parkeringen var full, men det är den på dagen under tiden skolan är öppen så de ställde sig framför mig så länge. De frågade om jag behövde ha min telefon laddad för de hade väldigt mycket batteri för solen har varit framme bra det senaste fast det här regnat, så de har lyckats ladda upp allting väldigt bra. Sen stod vi och pratade en bra stund och de frågade om jag ville med och käka mina mat ikväll, då det blir deras sista ute kväll och det ville jag så klart.

Fixade en liten lunch då jag visste vi skulle käka senare. Myste med pojkarna och pulade och det började regna, men slutade efter en stund. Sen blev det lång runda och därefter tvättade jag av mig och fixade mig. Möte upp de andra utanför och vi gick till restaurangen.

God mat som vanligt och otroligt mätt blev vi och därefter gick vi till baren mitt över för lite öl. De har betalat allt ikväll, så gulliga, just för det blir sista kvällen ihop. Blir bortskämd i mellan åt på min resa med att många bjuder både på mat men framförallt på dryck när vi är iväg.
Kom tillbaka till bilarna och inser att pojkarna har gjort väldigt fint i bilen.... not. Så va bara ute med dem så de fick kissat och sen tillbaka och ställa iordning och städa upp efter dem. Inte någon större skada skedd, men de är roliga dem två.

Kommentera här: