Mot Torremolinos

(Tisdag)
Sovit väldigt bra i natt och vaknade till att det var uppehåll. Ut med hundarna en liten sväng och därefter blev det frukost. Blev en hel del plugg så blev klar med det jag behövde. Packade iordning i bilen och min jumpstarter var fulladdad, så skönt! Vet inte om det är fel på min powerbank för på två dagar har den bara laddat upp till hälften, det gick snabbt i början men sen är det precis som där blev glapp eller något, väldigt märkligt och så tråkigt för den var bra att ha.

Lämnade campingen och stannade till utanför så jag och pojkarna kunde gå ner på gräs plätten så de fick springa av sig lite. In i bilen och försökte köra upp till den översta delen av Torox för där ska vara väldigt fint. Dock var det otroligt svårt att komma dit och vet inte ens om jag kom rätt för gpsen hittade inte dit och sen var det svårt att hitta parkering. Fast min bil är betydligt mindre än en husbil så är den ändå stor, väldigt stor i sådana lägen. Kommer inte runt alltid för gatorna är otroligt smala på många ställen och sen svängarna är väldigt skarpa. Efter ett tag med att försöka ta sig runt så gav jag upp för orkade inte längre. Körde istället till Torremolinos och möte upp Julia och Roger.

Mitt tolv uttag har börjat krångla, den laddar inte riktigt och har testat två olika apparater som inte är några problem att använda, men det är precis som där har blivit något glapp i tolv uttaget, suck, det har varit det bästa jag har haft när jag kört just för att kunna ladda mina apparater. Idag går det inte så bra för mig, haha.

Framme i Torremolinos så jag hej till de andra och fixade sedan till mig och tog pojkarna för en promenad och för att se mig omkring. Parkeringen vi står på är en bit in till staden och jag gick inte hela vägen, men strosade runt och såg första delen och hittade äntligen en affär där de sålde sådana gasbehållare som jag behövde. Perfekt att veta och sparade platsen på min telefon så jag kan köra dit med bilen, för hade en bra bit att promenera. Tillbaka vid bilen pratade jag med en vän och sen pappa. Lite mat blev det och sen gick jag in till Julia och Roger en sväng på ett glas vin. Dave och hans flickvän Anni kom förbi senare efter sin middag ute, Anni är här nere en vecka och hälsar på.
Trött var jag nästan redan vid åtta men när klockan blev tolv då gick jag tillbaka till min bil och jag och pojkarna somnade ganska fort, alla var väldigt trötta efter denna dagen. 

Kommentera här: