Slö dag

Innan jag somnade igår så kände jag att det var så varmt så jag tog bort den översta filten för den är väldigt varm. Så sov bara med två täcken och det var perfekt. Nu börjar det bli ännu varmare fast vi har lite dåligt väder i mellan åt.

Vaknade till gråmulet så passade på att ute med pojkarna en liten runda innan regnet kanske skulle komma. Var marknad idag så hela parkeringen nedanför var fylld med bilar, saker och människor, här börjar de tidigt. Så hejdå till Dave då han åker vidare. John och Sheena åkte också iväg för de skulle möta upp vänner i Fugenirola, men de kommer tillbaka hit igen på Fredag.
Kokade vatten till teet och fixade i bilen. Ut med hundarna en liten runda för sen började det regna lite. Senare fixade jag lite lunch och efteråt pratade jag länge med en efterlängtad vän där hemma och fick lite hemlängtan, har det väldigt bra på min resa men saknar så klart vänner och familj lite i mellan åt. 

Började klarna upp lite så jag och pojkarna tog en lång promenad, gick ner till stranden så de fick springa av sig och busa lite. Gick sedan vidare och tillbaka stannade vi i parken och njöt en stund och lite bus blev det med. Tillbaka i bilen och gick sedan och handlade några saker och sen blev det lite kvälls fika med te och macka. Fixade iordning och sen kröp jag faktiskt ner i sängen och har läst lite. Lugn och slö dag, men det har varit skönt.
Inga filtar i sängen, bara två täcken nu så det är skönt. Insåg att det är inte så konstigt, för när jag hade igång bilen här innan så visade mätaren att det var hela 18 grader ute!! 

Kommentarer:

1 Anonym:

Underbart att det blivit varmare

Kommentera här: