Tillbaka till Torremolinos

Regnet har fortsatt hela natten och vaknade redan vid åtta. Upp och ut med hundarna så fort det blev uppehåll, får ju passa på då. Sen blev det till att fixa ihop lite frukost och pratade med farmor en sväng som blev en timme, haha.

Passade på att ta en liten längre runda och vi gick ner om stranden en liten sväng så de fick röra på sig lite mer. Tillbaka innan himlen öppnade sig. Kände mig ganska trött på att stå på denna parkeringen, har trivts bra i Benalmádena och gillar stället, men efter en och en halv vecka på samma ställe så var det dags att flytta på sig. Har bara stannat här så länge på grund av vädret, dem hade lovat regn i flera dagar och då är det inte roligt att upptäcka ett nytt ställe i spö regn och sen komma in i bilen och allt blir fuktigt...

Körde till Torremolinos och ställde mig på parkeringen som jag stod på en natt med de andra. Käkade lite lätt lunch och tog en kopp te och satt mig för att plugga. Vädret började bli bättre, så skönt. Senare pratade jag med ännu en efterlängtad vän där hemma och tiden bara sprang iväg.
När kvällen närmade sig så sken solen, så jag och pojkarna tog en promenad och här är så bra, så de kunde springa lösa och busa, det va längesen de verkligen fick göra det ordentligt så dem tyckte det var väldigt roligt. 

Tillbaka i bilen blev det till att fixa lite mat och sedan pratade jag med pappa en stund och därefter farmor en sväng igen. Kröp ner i sängen med datorn och plugg boken och fick pluggat en stund.

Imorgon blir det att utforska staden som vi inte gjort innan, för nu ska vädret vända och bli bättre, så skönt, det märktes redan ikväll när solen kom fram. Natti natti från oss, pojkarna är trötta och nöjda efter promenaden. 

Kommentarer:

1 Thom Gustafsson:

Hej min dotter jag glömde skulle ha ringt dig ikväll men det blev sent ska krypa ner och sova jag ringer i veckan kram Pappa "älskar dig"

Kommentera här: