Nyårsafton

Sista dagen på 2017. Känns konstigt, har ingen känsla alls som säger att det är nyår idag, men blir kanske så när man är iväg, vem vet.

Vaknade upp med havet utanför fönstret, låg och myste med pojkarna, tills att de insåg att det sprang katter utanför, då va inte jag lika rolig längre, haha. Nu är alla mina underställ i tvätten så testade att sova i linne och trosor, det va inga problem, va nästan för varm, haha. Upp och rista allt i sängen och bädda, tog bort två filtar så ska se hur det blir nu på natten, käkade frukost och sen packade vi ihop och körde vidare.

Körde upp en liten bit ovanför Torrevieja och hittade en ställplats/mini camping som vi ställde oss på efter vi handlat. Städa lite i bilen från all grus och sand som har blåst in, så skönt. En härlig dusch, sätta apparater på laddning och sen tog jag och pojkarna en lång promenad, får passa på innan kvällen så de förhoppningsvis är lite trötta, för vi vet inte hur det blir här med hur mycket det smäller. Pratat lite med pappa och farmor nu innan detta året tar slut. Tvättmaskin finns på stället så passar på att tvätta nu när man har chansen.

Efter lite små fix blev det middag. Blev kyckling idag med för tänkte i fall pojkarna skulle bli lite oroliga runt 12 så har vi kyckling vi kan fokusera på istället. Sen tog jag och Marika hundarna för en liten kvälls runda så de har fått gjort alla sina behov och är redo för kvällen här. Pojkarna fick vars ett märgben ikväll, något gott får man ha när det är nyår.
Blev att hoppa in i bilen för det började bli lite små kallt att sitta ute. Jag och pojkarna har gosat ner oss i sängen med lite ljus och en ljusslinga som är tända. Får se om jag håller mig vaken till tolvslaget, annars vaknar jag kanske sen om de smäller mycket här runt om. Det smäller något litet här då och då, än så länge tuggar pojkarna på ben och sover gott. 
Vi står utanför städerna och tanken med det är för hundarnas skull, att försöka undvika allt för mycket smällande, dock är det svårt att veta här hur det fungerar. 

För ett år sen hade jag inte en tanke på att jag idag skulle befinna mig i Spanien med mina två älskade pojkar. 2017 har varit ett bra år och det ska bli spännande att se vart 2018 tar mig. Hoppas ni alla får ett underbart slut och en härlig start på det nya året! Ser härligt ut på alla bilder på Instagram och Facebook, när jag ser alla dem, då saknar man ändå lite att fira hemma med vännerna! Kram från oss 

Kommentarer:

1 Thom Gustafsson:

Gott nytt år min dotter, älskar er!

Svar: ❤❤
Erika Gustafsson

Kommentera här: