Alla hjärtans dag

Vaknade och låg och myste lite med pojkarna. Upp och fixade till mig och gick ut en liten sväng med pojkarna. Sen gick jag och Del med hundarna och käkade frukost. Var riktigt varmt ute. Tillbaka blev det plugg för min del så jag blev klar med det jag skulle göra. Del lagade sin generator så han fick igång den, så vi passade på att ladda allt vi hade. Allt blev inte fulladdad för vi hade inte mer bensin, men gör så mycket att få laddat upp apparaterna en del i alla fall. 
När jag blev färdig med plugget fixade jag lite sen lunch och käkade. Pulade lite och det drog in lite moln och så fort solen försvinner blir det direkt lite kyligare. På em gick jag och Del med hundarna in till stan, det skulle vara cykeltävling idag och den skulle sluta här. Perfekt tajmat, behövde bara vänta i typ en kvart innan de kom. Kollade prisutdelning och gick sen vidare in i centrum en runda och sen gick vi bort till hamnen och stannade till på hamn baren en stund. Var riktigt skönt att sitta där ett tag, ingen vind och det var inte speciellt kallt. Likadant när vi gick tillbaka mot bilarna, det var betydligt varmare än igår när man frös. Så förhoppningsvis blir det en skön natt igen. Nu har vi krupit ner i sängen, har varit en lugn, skön och bra dag med underbart väder för det mesta. 
 

Kommentera här: