La Manga

Vakna lite efter åtta, ut med hundarna en liten sväng sen in och krypa ner igen. Vi gick inte ut förrän tio, va så kyligt, men vid halv elva blev det bättre men får ändå ha kofta och tröja på pojkarna.
Bädda till i sängen och lägga tillbaka filtarna. För er som undrar hur många täcken m.m. jag har i sängen så har jag fyra kuddar, två täcken och tre filtar. När det har varit värmare så har två av filtarna lagts år sidan och den tredje har jag ibland tagit bort på natten. 

Frukost och fixa iordning, sen tog vi en fm promenad på en timme. Blev varmare under promenadens gång och när vi kom tillbaka kunde jag sitta en stund i linne och shorts, solen sken och nästan helt vindstilla. Bestämde mig innan i morse för att stanna kvar på detta stället en natt till för behöver fixa lite på datorn och plugga.
Vid halv två fixade jag ihop lite lunch, pasta och tonfisk. Blev lite svalare för solen gick in bakom lite moln och resten av em så syntes den lite, men var ganska monligt. Kokade upp vatten i en termos så jag har inför kvällen. Packade ihop och vi hoppade in i bilen, lite svalt och lite blåsigt för att sitta ute. Pojkarna hade redan hoppat in i bilen. 
Klockan blev halv fem efter lite plugg och då tog vi en promenad på tre kvart ungefär, perfekt innan det blir mörkt och då fick pojkarna röra lite till på sig. Tillbaka i bilen tände jag ljus, hittade tändaren som jag hade packat med som en extra. Plugg och te blev det sen. Lite mer te och två webinar blir det nu ikväll, så roligt det ska bli, speciellt nu när det har kört igång efter uppehåll under jul och nyår. Sen ska vi sova här, natti. 

Kommentera här: