Kina restaurang

Vaknade till solsken och gick ut vid halv nio för en liten morgon runda. Tillbaka i bilen blev det små fix och sen stod jag och pratade med Dave, John och Sheena en stund.
Fixade frukost, klippte och filade pojkarnas klor och borstade deras tänder. Fixade till mig och sen klockan tolv möte vi de andra för en promenad bort till hamnen. Efter hamnen gick vi upp mot centrum där vi stannade för lite dricka och njuta i solen. 
 
(Gamla foton på Benalmádena från förr i tiden).
Tillbaka i bilarna vid tre, packade ihop lite saker och gick till parken. Där njöt jag och pojkarna under eftermiddagen i gräset. Tillbaka vid bilen efter fem och vädrade igenom bilen för det var väldigt varmt för solen har stått på hela dagen. En underbar dag med sol och lite moln, men inget regn så det har varit väldigt skönt. 
Klockan sex möte jag de andra och vi gick till en Kina restaurangen som vi varit på en gång innan när vi var här sist för några veckor sedan. Middag med dricka för inte ens sju euro är inte så dåligt, både förrätt, huvudrätt och te på det, otroligt gott. Efter det gick vi till en bar nästan precis mitt över där det blev öl. Härlig dag kch kväll blev det och tillbaka vid bilen tog jag pojkarna för en liten promenad och sen kröp vi ner och de somnade direkt. 

Kommentera här: