Tapas i Benalmádena

Vaknade till att det var molnigt och väldigt grått, dock ändrade det sig under fm. Fixa frukost, fixa i bilen och plugg, därefter gick jag och pojkarna långrunda ned genom parken och längs hela strandpromenaden och sen tillbaka till parken där vi stannade.

La mig ner i gräset och bara njöt i solen. Busade lite med pojkarna efter de strosat runt lite. Vi befann oss i parken i nästan två timmar innan vi gick tillbaka till bilen där det blev lite te med en bit choklad som jag fått från en restaurang i Nerja när jag betalade, innan jag fixa till mig och bytade om.
Möte de andra utanför och vi gick till restaurangen Lefs där jag åt Roast Dinner i söndags. Det blev väldigt god tapas och otroligt mätt blev vi. Efteråt gick vi upp till baren vi var på igår och stannade för ett tag innan vi gick tillbaka till bilarna. Har inte blivit så mycket bilder det senaste från restaurangerna, maten m.m. och det beror på att jag får laddat min mobil medans vi är där som är super gulligt av ägarna. Fler som gör detta och jag har innan känt att, nä jag vill inte fråga för det känns dumt, men sen Roger sa till mig att alltid ha med laddaren som förra veckan på onsdagen till restaurangen och fråga de som jobbar om det är okej att ladda och har insett att oftast är det inga problem. Super snällt och perfekt för mig att ladda under tiden vi äter. 
 
 
Ut med pojkarna så de fick kissat och sen in i bilen där det blev bus och mys. Nu sover de gott och jag lär somna hyfsat fort i natt, trött efter en härlig dag. 

Kommentarer:

1 Thom Gustafsson:

Ser ut att ni har fått bättre väder, trevligt att ni kan slappa i parken kram Pappa "älskar dig"

Kommentera här: