Torremolinos och Malaga

(Måndag)
Vakande upp till solsken så ut med pojkarna så de fick springa runt lite. Tillbaka blev det att koka vatten och städa iordning i bilen och byta om. Shorts och linne på för det blev väldigt varmt och satt mig och plugga så denna inlämningen blev klar.
Efteråt blev det lite molnigt, dock vita moln, så fixade till mig och körde in till centrum, är nämligen för långt att gå. Parkering är ganska svårt att hitta, som det oftast tyvärr är när man kommer in mer runt centrum, så fick bli i ett parkeringshus och dem är inte jätte billiga precis. Blev en promenad runt i staden, inte så stort och inget jätte speciellt tyckte jag så gick tillbaka till bilen. I med att jag betalar parkering så kände jag inte för att sätta mig någonstans och ta en lunch eller fika, för då tickar det iväg ganska bra. Så gick tillbaka till bilen. 
Körde inom kinesaffären som jag varit i en gång innan för att kolla om de fått in fler gasbehållare och det hade dem, så passade på att köpa dem de hade, så nu ska jag nog klara mig hela resan som är kvar förhoppningsvis. Körde sedan tillbaka till parkeringen och fixade lite lunch. Åt och njöt över att vara klar med inlämningen och därefter körde vi till Malaga. 

Framme i Malaga tog jag och pojkarna och promenerade in till staden och kollade runt i hela centrum. Gillar Malaga faktiskt, inte jätte stort själva centrumet, men väldigt mysigt och fint. Eller så klart det är stort, beror ju på vad man jämför med. Mindre än Sevilla men större än det andra som finns runt omkring här. Stannade till på ett fik och tog en kopp te innan vi promenerade tillbaka. Började så klart att regna, dock kom det bara lite som tur var för oss. Perfekt tajmat att vara tillbaka i bilen innan skymningen.
Efter vi kom in i bilen så dröjde det inte länge förrän pojkarna somnade gott. Dem behövde den här ordentliga promenaden kände jag, de har varit lite rastlösa efter några dagar med lugnare tempo. De gillar när det händer saker, så det är kul.