Torrox

Igår trodde jag skulle krypa mer i sängen efter blogginlägget, men nej, blev inte så.

Roger och Julia sms:ade mig och frågade om jag ville komma in till dem en sväng, så det gjorde jag. De ville bjuda på öl och vin men med tanke på hur min mage var igår så var det inte någon bra idé, så de bjöd mig på en kopp te istället. Vi satt och pratade och de hade sin vän i luren via Skype så hon var också med i samtalet första timmen, väldigt trevlig och hon verkar vara en väldigt stark och händig kvinna. Julia visade lite bilder på allt möjligt, från deras resor, hus, familj m.m. blev några härliga timmar hos dem. När jag gick tillbaka till bilen hade det äntligen slutat regna och tror inte det regnade på hela natten.

Vaknade i morse och det var uppehåll, så glad jag blev. Var väldigt trött men fick asa mig upp för pojkarna var väldigt pigga. Ut med dem och sen tillbaka och fixa till mig. Vi tog en lång promenad sen för att kolla in Torrox och vi stannade på strandpromenaden så jag fick käkat frukost.

Tack vare allt regn och vind så är det lite som har blivit förstört, dock har byggnaderna klarat sig bra, men på stranden ligger där fullt med skräp, antagligen har det spolats upp från stranden, nästan bättre det så det inte ligger kvar i havet. Torrox var helt okej, inte så stort och inget speciellt.
Tillbaka i bilen och fixade lite och under tiden så började det regna, igen... efter lite mat så kröp jag upp i sängen med plugg boken för tänkte plugga lite, dock låg Trix i sängen så myste ner mig med honom en stund och sen råkade jag somna. Sammy kom också upp och myste ner sig och vi låg och lyssnade på hur regnet slår i taket. 

Körde och handlade lite och återvände till samma ställe. Ut så hundarna fick kissat och sen in och käka lite. Satt mig och pluggade och efter ett tag ville Trix att jag skulle komma upp i sängen, han såg så trött ut. Så bytade om och kröp ner och fortsatte plugget i sängen och Sammy låg och sov där fram i bilen, ibland gör han det, precis som han har bättre koll där framme.

När jag blev klar med plugget pysslade jag lite i mobilen och märkte sen att det slutar regna. Trött i rutan här så nu blir det till att nanna, pojkarna sover gott här i sängen redan. Natti från oss.