Paris

Vaknade redan halv åtta och låg och myste med pojkarna en sväng, men sen blev det upp och fixa till sig. Ut så pojkarna fick kissat och sen in i bilen och fixa det sista. Sen började vi våran långa långa promenad runt i Paris.

Det var helt fantastiskt att få se alla dessa "måsten" och även staden över lag. Mobilen höll på att ladda ut när jag nästan hade en timme kvar till bilen så blev inte så mycket kort sista biten och ändå va den fulladdad när vi lämnade bilen...
Tillbaka i bilen på eftermiddagen och vi alla tre var helt slut. Pojkarna somnade och jag tog en liten paus innan jag fixade till i bilen. Fick bara stå ett dygn på parkeringen och tänkte att försöka komma iväg innan alla slutar jobbet, för då lär det nog vara kaos i trafiken. 

Kom iväg halv tre och vi fortsatte snett upp genom Frankrike. Körde in i Belgien och kom fram till Bryssel senare på kvällen och där hittade en ganska bra parkering som jag kan stå på under natten.

Pratat lite med familjen och pojkarna sover gott här, nu ska jag byta om och själv krypa ner, trött efter en hel dag igång. Natti.