Lunch, men blev en hel em och kväll

Upp och ut med pojkarna på en liten morgon runda och vi gick bort till lilla gröningen så de fick springa av sig. Den tyska mannen kom förbi på sin motorcykel och levererade en baguette till mig, så snällt och en sådan lyx! Kokade vatten och under tiden blev det träning med pojkarna, grannens hund kom och ville vara med och var ett perfekt stör moment som pojkarna klarade bra.
Frukost, njuta av värmen och plugga blev det hela fm. Idag åkte några vidare men kanske ska möta upp dem på onsdag lite söder om Malaga, Simons flickvän kommer från England då så han tyckte det hade varit roligt om jag kom och joina de och så hon fick träffa mig. 

Vid lunch blev det att klippa och fila klorna på pojkarna och borsta deras tänder. Sen blev det lunch hos Franko, god mat, vin och sangria. Hela em gick och vi satt där och hade det riktigt härligt. Trix är så duktig, han kan gå lös och blir runt omkring, går och kollar läget och luktar men inte långt iväg, men kommer med jämna mellanrum fram och kollar så jag är kvar. Sammy får tyvärr vara kopplad då han gärna blir för ivrig och ska gå och kolla där och sen där borta, å titta en hund den vill jag leka med och glömmer bort sig själv bland allt, han hade försvunnit. Där är två äldre stora hundar som går lösa och blir här vid sina ägare och alla går så bra ihop. Helt plötsligt blev det kväll och vi gick inte in i våra "hem" förrän halv nio. Det skulle bli en lunch men det blev en hel em och kväll, trevligt! 
 

Kommentera här: