En dag i Lagos

(Tisdag)
Natten har varit väldigt skön och det är andra natten på raken som är skön, vaknade till sol. Upp och ut med hundarna en sväng. Fixade lite och pratade med farmor. Fixade till mig och satt mig och pluggade. Var väldigt varmt och skönt ute när solen var framme. Efter plugget gick jag och Del med hundarna in till staden för att upptäcka.
Var ingen stor stad, men den var liten och mysig. Är en stor mur om nästan hela staden. Efter att vi gått runt och sett allt så satt vi oss på ett ställe och njöt av vädret och pojkarna fick på sig sina Adidas tröjor för det började bli lite svalt i skuggan. Efteråt gick vi ut längs strandpromenaden och gick bort till hamnen och satt oss på ett ställe som vi satt på igår. Det var ett underbart, solen lös för fullt och det var nästan vindstilla. Pojkarna njöt de också, de älskar att ligga i solen. 
När solen hade gått ner började bli lite små svalt och vi gick ner och satt oss på hamn baren. Där fanns ett hörn som var i lä och jag hade tagit med en filt som hundarna kunde ligga på och vi fick vars en filt som vi kunde ha om bena, så det blev en härlig dag och kväll. 

Kommentarer:

1 Thom Gustafsson:

Ser härligt ut tyckte jag såg en bild med keramik tror det var en sådan skål du fick av mig när jag hade varit i Portugal. kram Pappa "älskar dig"

Svar: Ja precis det stämmer! De hade många fina olika skålar m.m. Var lite sugen på att köpa till mitt blivande hem, hade varit så fint att ha!
Kram, älskar dig!
Erika Gustafsson

Kommentera här: