Mot Nerja

Vi somnade väldigt snabbt och gott igår och i morse var vi trötta, pojkarna låg och drog sig ordentligt. Blev en lugn och skön morgon, upp och byta om. Claire kom förbi och frågade om jag ville ha en kopp te så jag gick med henne in efter att jag hade varit ute med hundarna en liten runda.

Var kyligt i vinden så det satt fint med en varm kopp te. Blev en mysig stund med Chris och Claire innan vi skildes åt. Sen skulle köra neråt och jag skulle köra till Nerja och hämta mina böcker till plugget. Så hejdå till varandra och sen körde jag och pojkarna.
Stannade till och fick käkat halvvägs ner. Kom fram till Nerja och det fanns inte en enda parkering och jag körde runt i nästan hela byn. Till slut fick jag bara köra förbi affären och så kom han ut med paketet till mig, super snällt. Körde inom och handlade lite och sen körde jag upp till campingen. 

Där blev det att sätta alla apparater på ladning, städa i bilen och tvätta, hade en hel del tvätt nu, va längesen jag tvättade nu. Blev mycket donande och lite middag, sen tog jag och pojkarna en liten tur i campingen. Fick ingen nyckel så vi kom inte ut härifrån, haha, men det gjorde inte så mycket. Pojkarna har gått mycket igår så var perfekt med en liten runda idag så de fick vila kropparna plus att jag såg på dem att de var trötta idag. I paketet som jag fick med mina böcker, där låg även ett kort med bilder i från min härliga familj! 
Mycket riktigt så hade jag rätt, pojkarna somna ganska snabbt efter vi hoppat in i bilen. De hoppade upp i sängen och jag satt mig i deras säng en stund. Trix satt och gnällde och tittade på mig, han var på mys humör så han kom ner och myste en stund i min famn, men sen hoppade han upp till säng en och började gnälla igen, då ville han att jag skulle krypa ner i sängen ihop med honom och Sammy, så det gjorde jag. 

Låg och myste med pojkarna och pulade med telefonen, har ju varit lite efter med bloggen så hade lite att göra. Sen hoppade jag ner och tog lite kvälls te och en macka till. Därefter kröp jag ner till pojkarna igen och känner mig ganska trött så kommer nog sova gott i natt. Vi har elektricitet så här faktiskt igång fläkten, dock inte på jätte hög värme, men skönt med lite värme.