Roast Dinner

Idag har det inte blivit många knop gjorda... sov ut och vilade i fm, var väldigt skönt. Upp och fixa till mig och ut med hundarna en runda. Sen gick jag och Del med hundarna och käkade söndags lunch. De har i England något som heter Roast Dinner som serveras varje söndag. För en vecka sedan satt vi i Benalmádena och åt det tillsammans med Dave och Norrman och det var även storm den dagen men så otroligt god mat! Idag var det lite kallt och har små regnat.
Sen gick vi med hundarna så dem fick springa av sig och busa. In sen kvickt i bilen för det var riktigt kallt i vinden. La mig på sängen för skulle plugga men slutade med att jag somnade, haha. Vakande med huvudvärk... men upp och fixa lite att äta och sen satt jag mig och skulle plugga en stund men fick inte gjort något, bara en massa annat... ut med hundarna så de fick kissat, bytade om och kröp ner i sängen. Utöver underställ så blev det mjukisbyxor och fleecetröja på, ikväll har det varit riktigt kyligt så förväntar mig en kall natt. 

Kommentera här: