Bar med biljard

Hade satt igång värmefläkten igår kväll, gick upp vid halv tolv på natten och stängde av den för höll på att dö av värmeslag. Haha... bättre att det är åt det hållet i alla fall.

Upp och gå en liten runda med pojkarna, tillbaka blev det att bädda till, fixa till sig och sen käka frukost. Därefter blev det plugg hela fm fram till lunch.

Packade ihop oss och körde sen och handlade några saker, körde tillbaka till samma ställe som innan jag ställde mig på campingen. Shit med bilar! Min gamla plats var upptagen så ställde mig provisoriskt tills den ena italienska mannen sa att jag kunde ställa mig vid honom. Super roligt att komma tillbaka, alla typ, å välkommen tillbaka och du skulle inte ha åkt. Hade kommit fler husbilar nu så helt plötsligt blev det nästan trångt, men tur så fanns det en liten plats till min "lilla" bil.
Ut en runda med hundarna och sen blev det lite lunch och sen blev det plugg. David kom förbi och så att vid klockan sex tänkte han och några andra gå till baren som ligger här vid stranden inne på ett område där de förvarar båtar. Så fixade till mig, tog en liten tur med hundarna och möte några andra för att gå bort, David och några andra hade redan gått bort för att ta platser. Cirka tolv personer blev vi och det hade kommit fler när jag stod på campingen som hängde på, ett par från England med sin hund, kvinnan har varit en hel del i Sverige och även pluggat lite, dock kunde hon ingen engelska mer än ett par ord men så blir det när man inte övar. Jag har inte använt engelskan på många år, förstår typ allt de säger, men just att hitta de rätta orden kan vara svårt ibland, men pratar bara engelska här så övar upp den bra. Hade även kommit ett annat par, sen en kille som jag tror kände David, han hade tydligen två hundar han också och är hans "barn" så där hade vi lite gemensamt. 

Satt oss ute och beställde öl m.m. sen gick vi alla in för att spela typ biljard fast ändå inte, haha. Blev en super trevlig och rolig kväll och alla är så otroligt trevliga. Baren låg inte så långt från där vi alla står, så det var perfekt. Tillbaka senare i bilen, jag och pojkarna åt lite kyckling som var över från igår, hungrig har jag då jag inte ätit sen lunch. Pojkarna har varit super duktig ikväll och har somnat gått här. Nu kommer vi sova gott alla tre, natti. 
 

Kommentarer:

1 Thom Gustafsson:

Ser trevligt ut, smakade ölen bra? kram Pappa "älskar dig"

Svar: Ja det gjorde den, kram, älskar dig
Erika Gustafsson

Kommentera här: