Vilken hamn

Vaknade lite efter åtta, låg kvar ett tag i sängen och pojkarna har varit så duktiga nu på morgonen, de har legat stilla, tysta och tittat ut genom fönstret, annars brukar de komma och väcka mig runt åtta och röra på sig en del. Men nu var det precis som de var själva lite trötta och på något sätt lät mig sova. Myste lite innan vi gick ut för att kissa och sen kröp vi ner igen. Var så slö på morgonen och låg och fixade med mobilen.

Till slut gick jag upp för att fixa mig och sen skulle vi gå ut för en promenad. David och Norrman skulle gå ner till parken så jag hängde på. Sen skulle David fortsätta ner till strandpromenaden och bort till hamnen, så jag hängde på, hade ändå tänkt gå dit. Det var en väldigt fin och lång strandpromenad och hamnen var otrolig! Gick tillbaka och stannade för lite mat på strandpromenaden. Del kom förbi med sina hundar och skulle fortsätta en bit till. När vi ätit klart så gick vi vidare tillbaks och upp igenom parken och tillbaka till bilarna. På vägen tillbaka blev det lite små kyligt för det började blåsa lite och solen gick lite i moln.
Tillbaka i bilen öppnade jag upp och fixade iordning. Lät dörren stå öppen ett tag, hundarna somande, jag pulade lite med mobilen och där efteråt kröp jag upp i sängen och läste lite. Blev så trött så somnade en stund och efter att jag hade vaknat och myst med pojkarna så gick vi ut för en liten promenad innan det blev mörkt. Gick upp och runt och sen ner och runt lite just för att få se mer av Benalmádena. 
När jag kom tillbaka till parkeringen stod Norrman och kikade ut över parkeringen nedanför vårt. Vi pratade en liten stund och han bjöd in till hans husbil för att se en film. Alla andra hade satt sig i sina bilar och vi alla var trötta efter igår, så blev en lugn kväll för alla. Så jag och pojkarna gick in till honom, trevlig kväll med film och prat. Han bjöd även på Cava, ost, skinka och oliver, väldigt gott. Vilken husbil han har, omg! Den var lite mer än sju meter lång och bred med gott om utrymme.
Har regnat och blåst lite ikväll, men det gör inget när man sitter inne. Tillbaka i bilen och ska sova, det gör redan pojkarna, så trött. Natti natti. 

Kommentera här: