Regnkläder på

(Ledsen, har helt glömt bort bilder idag, förlåt). 
 
Regnet det fortsatte hela natten mer eller mindre. Platsen jag står på är under träd så det låter som någon kastar fotbollar och tennisbollar på taket... vaknade vid två av att Trix behövde ut och kissa, efter det så tog jag bort två filtar från sängen för det var så varmt och tog även bort dem översta. Sen sov jag väl helt okej, dock väldigt trött när jag vaknade i morse.

Ut med hundarna och sen gick jag och duschade. Tillbaka i bilen och då hade det slutat regna så passade på att fixa iordning i bilen och bädda sängen. La inte tillbaka filtarna i sängen mer än den översta, så nu får jag se hur det blir. Frukost blev det sen och därefter plugg och så klart mer regn.

På eftermiddagen blev det uppehåll så jag och pojkarna gick för en promenad in till början av staden och tillbaka längs vägen stannade jag för lite mat. Tillbaka i bilen började blåsa upp och en av grannarna som också är svensk (många svenskar här) kom förbi och pratade en liten stund. Efter lite fix började det regna igen och vi körde och handlade lite.

Tillbaka på campingen blev det lite lätt middag och sen mer plugg. Krupit ner i sängen och nu regnar det i alla fall inte och hoppas att jag kan somna och sova bättre i natt. Sov gott. 

Kommentera här: