Sunday roast dinner

Upp och hoppa, ut med pojkarna en liten runda och på vägen tillbaka stannade vi och pratade ett tag med John och Sheena. De skulle gå ner och titta fotboll, de är väldigt intresserade av det och stannar alltid på ställen de vet visar det när de är iväg så här.

Efteråt fixade jag till mig och gick för en längre runda med pojkarna och vi stannade först till i parken och gav fåglarna bröd. Tog ut pengar och strosade runt lite i staden och så klart så började det regna...
(Den spanska restaurangen som vi åt på i onsdags).

Det är ju söndag idag och då gick jag och pojkarna till den engelska restaurangen Lefs där de serverar Sunday roast dinner. Har varit där en annan söndag med några vänner och de hade så god mat där, så nu när jag är här igen så var jag bara tvungen att gå dit en gång till.
Träffade några trevliga människor som jag satt och åt och pratade med under tiden. Mer regn kom i omgångar och när det sen var uppehåll, då passade jag på att betala och gå tillbaka mot bilen. 

På vägen tillbaka möte jag Dave i parken, han hade precis kommit och skulle gå ner till strandpromenaden för att möta John och Sheena som satt och kollade fotboll på en bar.

Tillbaka i bilen och då började det regna igen, så jag och pojkarna kröp upp i sängen och myste en stund. Små fix och sen mot kvällen gick vi en liten runda och sen fixade jag bara ihop lite sallad och pratade sen med pappa en stund. Ska mysa ner mig i sängen med min bok tänkte jag. Har försökt läsa de andra kvällarna här men har inte orkat för har somnat. Hoppas alla har haft en härlig söndag. 
 

Kommentarer:

1 Thom Gustafsson:

Alltid kul att prata med dig Erika och få höra dina planer på vad du ska göra under resan och när du kommer hem kram Pappa "älskar dig"

Kommentera här: